FAQ
Máš problém? Kliknite na otázku a nájdite odpoveď!
PRED NÁKUPOM
Najrýchlejšie hľadanie na stránkach Bolf.sk?
Hračka – stačí do okienka s lupou napísať názov produktu, ktorý ťa zaujal. Okienko nájdeš v pravom hornom rohu. Na začiatku si vyber pánsku alebo dámsku kategóriu a následovne vyhľadaj produkty.
Akým spôsobom môžem objednávku vytvoriť?
V eshope Bolf.sk máš na vytvorenie objednávky až 3 spôsoby: priamo na stránkach cez objednávkový formulár, telefonický alebo mailovo. Presný návod ako nakupovať? Nájdeš tu V prípade akýchkoľvek problémov nás neváhaj kontaktovať.
Potrebné údaje pre vytvorenie objednávky?
V eshope si môžeš vytvoriť objednávku iba tá osoba, ktorá má aktívny e-mail. Okrem e-mail sú potrebné: meno a priezvisko, adresa, tel. číslo.
Doba realizácie objednávky?
Doba realizácie objednávky záleží od platobnej a prepravnej metódy. Podrobnosti nájdeš tu
Je predvolená cenová hranica od ktorej si objednávku môžem vytvoriť?
Nie.
Akým spôsobom ma o vytvorenej objednávke budete informovať?
E-mail s potvrdením objednávky.
Platobné spôsoby?
Podrobnosti nájdeš tu
Chcem darčekový poukaz, ako si ho môžem objednať?
Môžem si dať tovar darčekovo zabaliť?
Áno, podrobné informácie nájdeš tu
POČAS NÁKUPU
Môžem zmeniť doručovaciu adresu, keď už bola zásielka odoslaná?
Je nám ľúto, ale v takom prípade už doručovaciu adresu zmeniť nemôžeš. Ale veríme, že sa Ti to podarí už priamo s kuriérom.
Je oblečenie na Bolf.sk v klasických veľkostiach? Ako si mám veľkosť vybrať?
Ponuka Bolf.sk je veľmi široká, tovar od rôznych výrobcov a preto odporúčame pred nákup zistiť správnu veľkosť vo VEĽKOSTNEJ TABUĽKE.
Čo v prípade, keď som potvrdenie o objednávke neobdržal/a?
Skontaktuj sa s našim zákazníckym servisom.
Platba online?
Jasné – podrobnosti nájdeš tu.
Je predvolená hranica na počet kusov v košíku?
Nie, môžeš si objednať počet o aký máš záujem. Pri objednávke nad 500€ obdržíš 10% zľavu. Ale maj na pamäti, že táto zľava sa uplatní iba pri platbe vopred!
Čo v prípade, keď je už tovar vypredaný?
Klikni na veľkosť – otvorí sa okienku, uveď v ňom sov e-mail a my Ti napíšem, keď bude opäť na sklade. Maj na pamäti, že to nie je rezervácia, tu platí „Prvý berie všetko“ :D.
Kde si môžem sledovať stav mojej objednávky?
Stav objednávky si môže sledovať iba registrovaný zákazník a môže to spraviť tu
Môžem si tovar rezervovať?
Nie.
Nepodarilo sa mi objednávku uhradiť. Ako mám postupovať?
Kontaktuj sa so zákazníckym servisom.
Môžem zmeniť platobný spôsob?
Pokiaľ nebola objednávka odoslaná, tak so zmenou platobného spôsobu nebude žiaden problém. Stačí sa skontaktovať so zákazníckym servisom.
Ako sa môžem skontaktovať so zákazníckym servisom?
Telefonický: 0412 304 105 pon – pia 08:00-16:00
E-mail: info@bolf.sk
PO ZAKÚPENÍ
Môžem si tovar premerať pri kuriérovi?
Nie.
Ako prebieha výmena / vrátenie tovaru?
Podrobnosti tu
Adresa pre vrátenie tovaru?
Olza Logistic - Bolf.sk
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
Aké produkty nemôžem vrátiť?
Používaný tovar, spodná bielizeň, rúška.
Kto hradí poštovné za vrátený tovar?
Zákazník.
Bol mi doručný poškodený tovar, čo mám robiť?
Reklamovať, podrobnosti tu
V akom termíne mi budú vrátené finančné prostriedky?
Do 15 dní odo dňa prijatia tovaru.