Reklamácia


Na tovar zakúpený v eshope Bolf.sk sa vzťahuje 2 ročná záruka.
Tovar s vyplneným reklamačným formulárom musí zákazník odoslať na:

olzalogistik-Bolf.sk.
P.O.BOX č.41
02201 Čadca


Reklamačný formulár PDF

Reklamačný formulár JPG

V prípade, že zákazník nemá prístup k tlačiarni, stačí k tovaru priložiť formulár vyplnený ručne.

Formulár musí obsahovať:
- vaše prihlasovacie meno v eshope a č. objednávky
- meno, priezvisko, tel. číslo
- adresu v prípade vrátenia opraveného/nového tovaru
- číslo účtu, na ktoré budú vrátené finančné prostriedky po kladne vyriešenej reklamácií
- dôvod reklamácie

TOVAR NA REKLAMÁCIU MUSÍ ZÁKAZNÍK ODOSLAŤ ČISTÝ A ZABALENÝ.
Obchodník má povinnosť vrátiť náklady za poštovné iba vo výške odpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia tovaru na stránkach. Finančné prostriedky za poštovné budú vrátené iba pri kladne rozhodnutej reklamácií, alebo chybe pri odoslaní tovaru zo strany eshopu.
Slovenská Pošta: 5,95 €.
GLS: 5,95 €.
Dovoľujeme si Vás informovať, že zásielky od zákazníka odoslané na dobierku budú automatický odmietnuté.
Reklamácia bude vyriešená do 30 pracovných dní od obdržania zásielky. Predajca bude kupujúceho o prijatí tovaru na reklamáciu a lehote vyriešenia informovať e-mailom. V prípade problémov bude zákazníka telefonický, alebo emailovo kontaktovať pracovník reklamačného oddelenia. Po vyriešení reklamácie bude predajca informovať kupujúceho e-mailom. Opravený/nový tovar bude zákazníkovi odoslaný kur. firmou GLS, alebo Poštou.

Pre akékoľvek otázky nás neváhajte kontaktovať: tel. 057 23 99522, alebo email: info@bolf.sk

Táto stránka používa cookies aby sme Vám mohli poskytnúť čo najkvalitnejšie služby zhodne s Ochranou osobných údajov. Môžete zmeniť, alebo označiť podmienky uloženia/prístupu pre cookies vo Vašom vyhľadávači.
Zavrieť
pixel