Reklamácia


Na tovar zakúpený v eshope Bolf.sk sa vzťahuje 2 ročná záruka.
Tovar s vyplneným reklamačným formulárom musí zákazník odoslať na:

Bolf.sk / Bolf Sp. z o.o.
ul. Súľov 46
01352 Súľov-Hradná


Reklamačný formulár PDF

Reklamačný formulár JPG

V prípade, že zákazník nemá prístup k tlačiarni, stačí k tovaru priložiť formulár vyplnený ručne.

Formulár musí obsahovať:
- vaše prihlasovacie meno v eshope a č. objednávky
- meno, priezvisko, tel. číslo
- adresu v prípade vrátenia opraveného/nového tovaru
- číslo účtu, na ktoré budú vrátené finančné prostriedky po kladne vyriešenej reklamácií
- dôvod reklamácie

TOVAR NA REKLAMÁCIU MUSÍ ZÁKAZNÍK ODOSLAŤ ČISTÝ A ZABALENÝ.
Obchodník má povinnosť vrátiť náklady za poštovné iba vo výške odpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu doručenia tovaru na stránkach. Finančné prostriedky za poštovné budú vrátené iba pri kladne rozhodnutej reklamácií, alebo chybe pri odoslaní tovaru zo strany eshopu.
Dovoľujeme si Vás informovať, že zásielky od zákazníka odoslané na dobierku budú automatický odmietnuté.
Reklamácia bude posúdená v termíne 14 dní odo dňa jej prijatia a o jej výsledku budete informovaní. Predajca bude kupujúceho o prijatí tovaru na reklamáciu a lehote vyriešenia informovať e-mailom. V prípade problémov bude zákazníka telefonický, alebo emailovo kontaktovať pracovník reklamačného oddelenia. Po vyriešení reklamácie bude predajca informovať kupujúceho e-mailom. Opravený/nový tovar bude zákazníkovi odoslaný kur. firmou GLS, alebo Poštou.

Pre akékoľvek otázky nás neváhajte kontaktovať: tel: 041 230 29 11 alebo email: info@bolf.sk

pixel