FAQ - Najčastejšie kladené otázky

Pred objednávkou

Je možné previesť objednávku e-mailom alebo telefonicky?

Áno, objednávky môžete prevádzať elektronickým formulárom na stránkach eshopu, e-mailom: info@bolf.sk, alebo tel. na 057 23 99 522. Objednávky prijaté e-mailom, alebo telefonicky budú odoslané iba na dobierku (cena dobierky je Slovenská pošta: 6,95€ pri objednávke nad 150€ je poštovné ZADARMO! GLS: 6,95€ pri objednávke nad 150€ je poštovné ZADARMO!) a nebudú sa na ňu sťahovať žiadne zľavy uvedená na stránkach eshopu.

Môžem vytvoriť objednávku bez registrácie tzn.bez vytvorenia účtu?

Áno. Objednávku môžete previesť bez vytvorenia užívateľského účtu a bez prihlásenia. Po pridaní tovaru do košíka, prejdete na záložku Údaje o zásielke a vyberiete "Objednávka bez registrácie". Odporúčame si nový účet vytvoriť. Vďaka účtu máte možnosť sledovať históriu nákupov.

Ako zistím či je tovar dostupný?

Pri každom produkte na našich webových stránkach je dostupná informácia o dostupnosti o približnej dobe vybavenia objednávky.

Môžem počítať pri online nákupe na stránkach obchodu so zľavami a bonusmi?

O všetkých akciách a zľavách sa môžete dozvedieť aj na Zľavy. Pravidelne ponúkame prepravu zadarmo. V obchode sú dostupné i množstvové zľavy, ktoré Vám bude systém automaticky aktivovať. Pokiaľ chcete sledovať všetky naše akcie, zľavy a špeciálne ponuky, odporúčame prihlásiť sa na odber newsletteru.

Z akých materiálov je vyrobený ponúkaný tovar?

Materiály, použité pri výrobe sú uvedené v popise tovaru.

Odkiaľ tovar predávaný na stránkach eshopu www.bolf.sk pochádza?

Naše oblečenie je šité špeciálne na naše objednávky u výrobcov a oficiálnych distribútorov značiek, ktorých sme jediným výhradným zástupcom a obchodným partnerom.

V priebehu objednávky

Môžem si prevziať tovar osobne?

Je nám ľúto, ale v našom obchode nemáme možnosť osobného odberu.

Aké sú formy platby za nakúpený tovar?

Dostupné formy platby nájdete na podstránke: Spôsoby platby.

Aké sú náklady za prepravu v prípade väčšej objednávky?

Podrobnosti o nákladoch za doručenie tovaru nájdete na podstránke: Náklady a spôsob doručenia tovaru.

Aká je doba vybavenia objednávky?

Predpokladaná doba doručenia nakúpeného tovaru je uvedená na podstránke Doba vybavenia objednávky. Pokiaľ sa rozhodnete pre dobierku, doba spracovania a odoslania objednávky je najrýchlejšia; v prípade, že bola objednávka prevedená na začiatku alebo v polovici týždňa, priemerná doba doručenia zásielky je 72 hodín. Výberom možnosti platby vopred sa začne vybavovanie objednávky až po pripísaní čiastky na účet a to môže spôsobiť neskoršie doručenie zásielky(5 pracovných dní).

Expedujete zásielky aj cez víkend?

Momentálne nemáme možnosť víkendového doručenia.

Aká je celková cena zakúpeného tovaru?

Celkové náklady za objednávku: hodnota tovaru + poštovné a balné Pošta,GLS: (tj. 5,95 € platba vopred do 120€, 0 € platba vopred nad 120€ /// 6,95 € dobierka do 150€, 0 € dobierka nad 150€), všetky uvedené ceny sú s DPH.

Prečo sa moje veľkosti nezhodujú s vašou veľkostnou tabuľkou?

Je to spôsobené tým, že oblečenie meriame na rovnej ploche (bez naťahovania). Každý výrobca používa svoje vlastné označenia. Preto Vám odporúčame sa zoznámiť s veľkostnou tabuľkou, ktorá je uvedená pri každom produkte.

Môžem nakupovať na splátky?

Je nám ľúto, ale nákup na splátky v našom obchode nie je možný.

Po objednávke

Je možné provádět změny v objednávce nebo zvolit jinou formu platby?

Chcete zmeniť objednávku, odstrániť/pridať tovar, alebo zmeniť zvolený spôsob platby? Kontaktujte zákaznícky servis, prosím.
Nie je možné previesť zmeny v už expedovanej objednávke.

Je možné zrušiť objednávku, ktorá už bola dokončená?

Pokiaľ chcete objednávku zrušiť, musíte sa prihlásiť na moje objednávky a kliknúť na tlačidlo "zrušiť objednávku". Objednávku môžete zrušiť aj prostredníctvom zákazníckého servisu.
Nie je možné zrušiť už expedovanú objednávku.

Je možné dohodnúť sa s doručovateľom na termíne doručenia zásielky?

Obchod www.bolf.sk nemá vplyv na termín doručenia zásielky. Pred doručením zásielky Vás bude doručovateľ kontaktovať, musíte sa dohodnúť osobne.

Kde môžem sledovať moju zásielku?

Navštívte stránku: Sledovanie zásielky. V prípade, že obdržíte informáciu o nesprávnosti uvedeného čísla, skontrolujte ši je všetko v poriadku. Pokiaľ áno, kontaktuje nás prosím.

Zásielka mi nebola doručená v dohodnutom termíne - Čo mám spraviť?

Pokiaľ Vám zásielka nebola doručená do 3-5 pracovných dní od prevedenia objednávky, kontaktujte nás e-mailem alebo telefonicky. Pre zistenie čo sa s objednávkou/zásielkou deje budeme od Vás potrebovať užívateľské meno a číslo objednávky.

Objednal/a som si nesprávnu veľkosť - akým spôsobom prebieha vrátenie/výmena?

Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Môžem vrátiť nakúpený tovar? Ako?

Vrátenie nakúpeného tovaru je uvedené na podstránke: Vrátenie tovaru.

Obdržal/a som iný tovar - čo mám spraviť?

Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom najrýchlejšie ako to bude možné. V prípade, že to bola naša chyba, tovar vymeníme a vrátime vzniknuté náklady za prepravu. Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Obdržal/a som poškodený tovar - čo mám spraviť?

Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom najrýchlejšie ako to bude možné. V prípade, že to bola naša chyba, tovar vymeníme a vrátime vzniknuté náklady za prepravu. Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na svoje otázky pošlite nám svoju na adresu info@bolf.sk

Táto stránka používa cookies aby sme Vám mohli poskytnúť čo najkvalitnejšie služby zhodne s Ochranou osobných údajov. Môžete zmeniť, alebo označiť podmienky uloženia/prístupu pre cookies vo Vašom vyhľadávači.
Zavrieť
pixel