Súhlas s prispôsobením obsahu

Webové stránky Bolf.sk používajú súbory cookies za účelom poskytovania služieb a tiež pre marketingové / štatistické účely. Udelenie súhlasu znamená, že Vaše osobné údaje budú uložené v súboroch cookies pre marketingové účely spoločnosti Bolf Sp. z o. o. Sp. k. a ich Dôverných Partnerov. Váš súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek odvolať, ale pamätajte si, že vďaka Vášmu súhlasu môžeme prispôsobiť obsah stránok Vašim záujmom. Navyše kliknutím na [iné možnosti] môžete udeliť súhlas so spracovaním údajov aj v oblasti profilovania, trhových a štatistických analýz, vďaka čomu jednoduchšie nájdete na stránkach obsah, ktorý Vás najviac zaujíma.

Chceme Vám predstaviť ponuku, čo najviac prispôsobenú Vašim preferenciám a záujmom. Udelením súhlasu na uvedené účely nám umožníte prezentáciu ponuky a zliav založených na analýze Vašej aktivity na Internete. Tieto ponuky môžu mať zásadný vplyv na Vaše nákupné rozhodnutie. Tento návrh je určený plnoletým osobám.


V prípade, že máte viac ako 18 rokov, môžete pre Vaše pohodlie kliknúť nižšie uvedené polia a tým udeliť súhlas s vyššie uvedenými podmienkami.

Samozrejme môžete kedykoľvek zmeniť alebo stanoviť podmienky uchovávania / prístupu ku cookies vo Vašom prehliadači. Viac informácií nájdete v Politike súkromia a cookies.

Pamätajte si, že udelenie súhlasu je dobrovoľné. Navyše môžete kedykoľvek svoj súhlas odvolať bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného na základe súhlasu pred jeho odvolaním.


Aké údaje spracovávame?

www.bolf.sk používa technológiu, ktorá uchováva a sprístupňuje informácie o Vašom počítači alebo inom zariadení pripojenom k sieti (najmä pomocou súborov cookie), ktoré sa týkajú Vašej online aktivity, s cieľom prezentovať prispôsobenou reklamu a posúdiť niektoré z informácií o Vás tiež v rámci automatizovaného spracovania osobných údajov, tj. profilovanie (analyzujeme Vašu činnosť tak, aby sme sa lepšie prispôsobili konkrétnym všeobecným skupinám našich klientov, bez toho aby sme významne ovplyvnili ich rozhodnutie - ak neudelíte samostatný súhlas), trhové a štatistické analýzy a zlepšenie kvality poskytovaných informácií. Túto technológiu využívajú aj naši partneri, s ktorými spolupracujeme, a ktorí môžu tiež inštalovať súbory na Vašom zariadení počas používania našich služieb. Zoznam partnerov, s ktorými v tejto oblasti spolupracujeme, je k dispozícii v našej [Politike súkromia].

Kedy môžem odvolať súhlas s použitím cookies?

Súhlas môžete v každej chvíli odvolať - však to neovplyvní zákonnosť spracovania pred jeho odvolaním.

Čo keď s použitím cookies nesúhlasím?

Ak nesúhlasíte s tým, aby Vám cookies ukazovali reklamy prispôsobené vašim záujmom, neznamená to, že sa počas surfovania na našich alebo iných webových stránkach nestretnete so žiadnymi reklamami - v takom prípade sa Vám zobrazia rovnaký počet reklám, ktoré ale nebudú súvisieť s Vašou aktivitou na našich webových stránkach.

Ako budú fungovať stránky bez súhlasu s použitím cookies?

V prípade, že neudelíte vyššie uvedený súhlas, sa aj naďalej môžu na Vašom zariadení ukladať súbory potrebné na zabezpečenie správneho fungovania našich webových stránok (napríklad voľba jazyka, vyplnenie nákupných formulárov atď.). Tieto nastavenia môžete upraviť vo Vašom webovom prehliadači, avšak niektoré časti nášho webu nebudú fungovať správne.

Kto je správcom vašich údajov?

Správcom Vašich osobných údajov budeme my, tj. Bolf Sp. z o.o. Sp.k., so sídlom: Zielona Góra, ul. Kożuchowska 32, e-mail: info@bolf.sk.

Správca vynakladá všetko úsilie na ochranu Vašich údajov v súlade s nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z dňa 27 apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46 / ES a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktorý chráni práva osôb, ktorých sa údaje týkajú.

Detailné informácie o účeloch spracovania údajov

Vaše údaje získané prostredníctvom súborov cookie budú s Vašim súhlasom spracovávané nami a našimi partnermi s cieľom poskytnúť v širokom zmysle slova marketingové služby.

Ak navyše súhlasíte s vytváraním profilov pomocou vhodných nástrojov, Vaše údaje budú môcť byť nami a našimi partnermi spracovávané za účelom prispôsobenia našej ponuky Vašim záujmom a potrebám, a čím častejšie budete využívať naše služby a nakupovať naše produkty, tým lepšiu ponuku a akcie Vám budeme môcť pripraviť.

Doba spracovania údajov

Vaše údaje budú spracované do doby, kým bude existovať základ pre ich spracovanie, tj. V prípade udelenia súhlasu, do doby, než bude súhlas zrušený, obmedzený alebo upravený inými Vašimi úkony, ibaže podľa zákona budeme povinní spracovávať údaje po dlhšiu dobu, alebo je uložíme na dlhšiu dobu pre vznik prípadných nárokov, a to po premlčaciu dobu stanovenú zákonom, najmä občianskym zákonníkom.

Vaše práva

V súlade s príslušnými predpismi má každý právo požadovať prístup k poskytnutým informáciám, ktoré obsahujú osobné údaje, právo na ich opravu, vymazanie alebo obmedzenia spracovania, právo vznášať námietky proti ich spracovanie, ako aj právo na konverziu údajov. Navyše môže kedykoľvek svoj súhlas odvolať bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracovania vykonaného na základe súhlasu pred jeho odvolaním a môže podať sťažnosť u dozorného orgánu.

Komu a za akých okolností môžeme udeliť prístup k Vašim údajom?

Vaše údaje môžeme poskytnúť subjektom, ktoré nám pomáhajú prevádzkovať naše webové stránky a aplikácie, napr. Podporujú nás v marketingových kampaniach, spravujú náš softvér, poskytujú podporu a zabezpečujú prevádzku našich nástrojov a systémov, poskytovať právne služby, s tým, že vyššie uvedené subjekty musia zaručiť, že zavedú primerané technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie ochrany poverených údajov.

Vaše údaje nie sú prevedené do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácie. Osobné údaje môžu byť sprístupnené orgánom verejnej správy a subjektom, ktoré vykonávajú úlohy verejnej správy alebo konajú v mene orgánov verejnej správy, a to v rozsahu a za účelom vyplývajúcich z právnych predpisov.

Ako kontaktovať správcu Vašich údajov?

V každej chvíli nás môžete kontaktovať:

BOLF Sp. z o.o. Sp. k.
ul Kożuchowska 32
65-364 Zielona Góra
NIP: PL9291861928
REGON: 360003583
e-mail: info@bolf.sk

Môžete tiež kontaktovať nášho úradníka pre ochranu údajov na e-mailovej adrese: inspektor@kancelaria-domagala.eu

Vďaka technológiám, ktoré ukladajú a sprístupňujú informácie o Vašom zariadení pripojenom k sieti (najmä s použitím súborov cookie), môže spoločnosť Bolf.sk a jej partneri zhodnotiť Vašu aktivitu a vďaka tomu prispôsobiť Vašim preferenciám prezentované reklamy a informácie. Informácie získané prostredníctvom týchto technológií môžu byť považované za Vaše osobné údaje. Udelenie súhlasu nám alebo našim partnerom umožní používať technológie založené na profilovanie. Váš súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek zrušiť. Aktívne pole znamená, že súhlasíte s profilovaním.

Ak chcete, aby spoločnosť Bolf.sk prispôsobila ponuku Vašim potrebám, môžete udeliť súhlas s vyhodnotením Vašej aktivity pomocou súborov cookie. Stačí aktivovať vhodné políčko a zobrazovaný obsah bude zodpovedať Vašim preferenciám. Udelenie súhlasu nám umožní použitie technológií založených na profilovanie. Udelenie súhlasu nám alebo našim partnerom umožní používať technológie založené na profilovanie. Váš súhlas je dobrovoľný a môžete ho kedykoľvek zrušiť. Aktívne pole znamená, že súhlasíte s profilovaním.

FAQ - Najčastejšie kladené otázky

Pred objednávkou

Je možné previesť objednávku e-mailom alebo telefonicky?

Áno, objednávky môžete prevádzať elektronickým formulárom na stránkach eshopu, e-mailom: info@bolf.sk, alebo tel. na 057 23 99 522. Objednávky prijaté e-mailom, alebo telefonicky budú odoslané iba na dobierku (cena dobierky je Slovenská pošta: 6,95€ pri objednávke nad 150€ je poštovné ZADARMO! GLS: 6,95€ pri objednávke nad 150€ je poštovné ZADARMO!) a nebudú sa na ňu sťahovať žiadne zľavy uvedená na stránkach eshopu.

Môžem vytvoriť objednávku bez registrácie tzn.bez vytvorenia účtu?

Áno. Objednávku môžete previesť bez vytvorenia užívateľského účtu a bez prihlásenia. Po pridaní tovaru do košíka, prejdete na záložku Údaje o zásielke a vyberiete "Objednávka bez registrácie". Odporúčame si nový účet vytvoriť. Vďaka účtu máte možnosť sledovať históriu nákupov.

Ako zistím či je tovar dostupný?

Pri každom produkte na našich webových stránkach je dostupná informácia o dostupnosti o približnej dobe vybavenia objednávky.

Môžem počítať pri online nákupe na stránkach obchodu so zľavami a bonusmi?

O všetkých akciách a zľavách sa môžete dozvedieť aj na Zľavy. Pravidelne ponúkame prepravu zadarmo. V obchode sú dostupné i množstvové zľavy, ktoré Vám bude systém automaticky aktivovať. Pokiaľ chcete sledovať všetky naše akcie, zľavy a špeciálne ponuky, odporúčame prihlásiť sa na odber newsletteru.

Z akých materiálov je vyrobený ponúkaný tovar?

Materiály, použité pri výrobe sú uvedené v popise tovaru.

Odkiaľ tovar predávaný na stránkach eshopu www.bolf.sk pochádza?

Naše oblečenie je šité špeciálne na naše objednávky u výrobcov a oficiálnych distribútorov značiek, ktorých sme jediným výhradným zástupcom a obchodným partnerom.

V priebehu objednávky

Môžem si prevziať tovar osobne?

Je nám ľúto, ale v našom obchode nemáme možnosť osobného odberu.

Aké sú formy platby za nakúpený tovar?

Dostupné formy platby nájdete na podstránke: Spôsoby platby.

Aké sú náklady za prepravu v prípade väčšej objednávky?

Podrobnosti o nákladoch za doručenie tovaru nájdete na podstránke: Náklady a spôsob doručenia tovaru.

Aká je doba vybavenia objednávky?

Predpokladaná doba doručenia nakúpeného tovaru je uvedená na podstránke Doba vybavenia objednávky. Pokiaľ sa rozhodnete pre dobierku, doba spracovania a odoslania objednávky je najrýchlejšia; v prípade, že bola objednávka prevedená na začiatku alebo v polovici týždňa, priemerná doba doručenia zásielky je 72 hodín. Výberom možnosti platby vopred sa začne vybavovanie objednávky až po pripísaní čiastky na účet a to môže spôsobiť neskoršie doručenie zásielky(5 pracovných dní).

Expedujete zásielky aj cez víkend?

Momentálne nemáme možnosť víkendového doručenia.

Aká je celková cena zakúpeného tovaru?

Celkové náklady za objednávku: hodnota tovaru + poštovné a balné Pošta,GLS: (tj. 5,95 € platba vopred do 120€, 0 € platba vopred nad 120€ /// 6,95 € dobierka do 150€, 0 € dobierka nad 150€), všetky uvedené ceny sú s DPH.

Prečo sa moje veľkosti nezhodujú s vašou veľkostnou tabuľkou?

Je to spôsobené tým, že oblečenie meriame na rovnej ploche (bez naťahovania). Každý výrobca používa svoje vlastné označenia. Preto Vám odporúčame sa zoznámiť s veľkostnou tabuľkou, ktorá je uvedená pri každom produkte.

Môžem nakupovať na splátky?

Je nám ľúto, ale nákup na splátky v našom obchode nie je možný.

Po objednávke

Je možné provádět změny v objednávce nebo zvolit jinou formu platby?

Chcete zmeniť objednávku, odstrániť/pridať tovar, alebo zmeniť zvolený spôsob platby? Kontaktujte zákaznícky servis, prosím.
Nie je možné previesť zmeny v už expedovanej objednávke.

Je možné zrušiť objednávku, ktorá už bola dokončená?

Pokiaľ chcete objednávku zrušiť, musíte sa prihlásiť na moje objednávky a kliknúť na tlačidlo "zrušiť objednávku". Objednávku môžete zrušiť aj prostredníctvom zákazníckého servisu.
Nie je možné zrušiť už expedovanú objednávku.

Je možné dohodnúť sa s doručovateľom na termíne doručenia zásielky?

Obchod www.bolf.sk nemá vplyv na termín doručenia zásielky. Pred doručením zásielky Vás bude doručovateľ kontaktovať, musíte sa dohodnúť osobne.

Kde môžem sledovať moju zásielku?

Navštívte stránku: Sledovanie zásielky. V prípade, že obdržíte informáciu o nesprávnosti uvedeného čísla, skontrolujte ši je všetko v poriadku. Pokiaľ áno, kontaktuje nás prosím.

Zásielka mi nebola doručená v dohodnutom termíne - Čo mám spraviť?

Pokiaľ Vám zásielka nebola doručená do 3-5 pracovných dní od prevedenia objednávky, kontaktujte nás e-mailem alebo telefonicky. Pre zistenie čo sa s objednávkou/zásielkou deje budeme od Vás potrebovať užívateľské meno a číslo objednávky.

Objednal/a som si nesprávnu veľkosť - akým spôsobom prebieha vrátenie/výmena?

Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Môžem vrátiť nakúpený tovar? Ako?

Vrátenie nakúpeného tovaru je uvedené na podstránke: Vrátenie tovaru.

Obdržal/a som iný tovar - čo mám spraviť?

Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom najrýchlejšie ako to bude možné. V prípade, že to bola naša chyba, tovar vymeníme a vrátime vzniknuté náklady za prepravu. Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Obdržal/a som poškodený tovar - čo mám spraviť?

Kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom najrýchlejšie ako to bude možné. V prípade, že to bola naša chyba, tovar vymeníme a vrátime vzniknuté náklady za prepravu. Reklamačný postup je dostupný na podstránke: Reklamácia.

Pokiaľ ste nenašli odpoveď na svoje otázky pošlite nám svoju na adresu info@bolf.sk

Stránky používajú Cookies za účelom realizácie služieb a reklám. Môžete meniť alebo uviesť zásady ich uloženia / prístupu v Cookies priamo vo Vašom vyhľadávači. Viacej informácii v Ochrana osobných údajov.
Súhlasím
pixel